23 VI 2016

Partnerzy sesji:

PRNEWS TI

Patroni medialni:

Bankier PRNEWS PRNEWS
  • AGENDA KONFERENCJI

    Płatności w omnichannel

    Sesja XXX w cyklu „Polskie Karty i Systemy”

     

    Termin: 23 czerwca 2016 r. w Warszawie

    Konferencja odbędzie się w „Polonia Palace Hotel” (Al. Jerozolimskie 45), w Sali „Toronto”

     

    Agenda:

    • 09.30 – 10.00 – rejestracja uczestników, kawa o poranku

    • 10.00 – otwarcie Konferencji

    Prezentacje i komunikaty:

    • 10.05 – 10.30 – „Płatności w epoce FinTech Szymon Staśczak, Deloitte Consulting

    • 10.30 – 10.55 – „Pecunia non olet, czyli o sukcesie cyfrowego pieniądza w Polsce. Analiza zachowań Polaków na rynku płatności elektronicznych
      Małgorzata Szczepanek, Konrad Siwiński, TNS Polska

    • 10.55 – 11.20 – „Omnichannel: szansa i wyzwanie”  Karol Stec, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

    • 11.20– 11.45 – Klient eCommerce w mBanku vs. reszta rynku. Szybkie płatności mobilne wg. mBankuAndrzej Chechliński, mBank

    • 11.45 – 12.10„Integracja kanałów sprzedaży w świetle budowania przewagi konkurencyjnej”  Rafał Szczechura, SIX Payment Services

    • 12.10 – 12.45 – przerwa kawowa

    Prezentacje i komunikaty:

    • 12.45 – 13.10Wygodna technologia, czyli o tym jak skutecznie zintegrować płatności on-line w omnichannel”
      Jacek Kinecki, Przelewy 24

    • 13.10 – 13.35 – „Uwierzytelnianie użytkownika w bankowości omnichannel”
      Henryk Kułakowski., PHONEID

    • 13.35 – 14.00 – „Wyzwania dla płatności mobilnych w omnichannel commerce
      Cezary Kosiński, Swan Payments

    • 14.00 – 14.25 – „Payment Facilitator – najlepszy model dla płatności w omnichannel
      Dawid Kulbicki, Elixir Group


    • 14.25 – 14.50 -„Czy regulacji prawnych da się uniknąć – jakie płatności są możliwe bez licencji?”
      dr Michał Grabowski, Kancelaria Michał Grabowski


    • 14.50 – 15.15 – „Kulturowo-regulacyjne uwarunkowania  a innowacyjność – przyszłość sektora finansowego”
      dr Lech Kurkliński, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

    • 15.15 – 15.35„Ataki socjotechniczne na firmy” Maciej Ziarek, Inclue

    • 15.35 – 16.00 – dyskusja końcowa: Omnichannel zwiększa sprzedaż, ale czy się opłaca?

      Podsumowanie i zakończenie Konferencji prowadzonej przez jej pomysłodawcę i organizatora Sławomira Cieślińskiego


    • 16.00 – 17.00 –  obiad, networking

    Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian.

     

    Przejdź do formularza zgłoszeniowego


     

  • Płatności w omnichannel

    w ramach cyklu „Polskie Karty i Systemy”, Sesja XXX w dniu 23 czerwca 2016 r.

    (wersja skrócona)

     

    Kwestie programowe:

    Jak świat światem ludzie przez stulecia ze sobą handlowali i płacili za wymieniane między sobą towary i usługi. W praktyce – najczęściej z ręki do ręki, gotówką. Aż nastał XX wiek, stulecie narodzin wielu nowoczesnych technologii oraz Internetu. W konsekwencji, po latach, mamy już od dawna na całym świecie rozpowszechnioną m.in. zarówno bankowość internetową, jak i e-Commerce czy od niedawna media społecznościowe oraz płatności mobilne. W konsekwencji zarówno informacje o produktach lub usługach, jak i procesy ich zakupu czy w końcu płatności, dokonują się na wiele sposobów: od tradycyjnych w sklepie gotówką przy kasie aż po płatności wykonywane smartfonem nieomal z drugiego końca świata. Jednym słowem żyjemy w dobie omnichannnel, czyli że zarówno komunikacja między stronami transakcji, jak i zapłata za nabywane towary lub usługi może odbywać się na wiele sposobów, wieloma kanałami. W jednym celu – by jak najlepiej i jak najszybciej zaspokoić swoją ofertą potrzeby i oczekiwania klientów!

    Z tego bogactwa możliwości korzystają dziś liczne sektory gospodarki i życie społeczne w wielu krajach. Na przygotowywanej konferencji „Płatności w omnichannel” skupimy się na dwóch bliskich nam dziedzinach: nowoczesnych płatności w ogóle oraz handlu internetowym. Albowiem w pewnym sensie wzajemnie one siebie warunkują i wspólnie tworzą nowe wartości, co jednak wpływa z kolei na zachowania klientów i płatników generujących po pewnym czasie zapotrzebowanie na nowe sposoby komunikacji oraz nowe lub zmodyfikowane sposoby płatności. (…)

    Podsumowując: zagadnieniu wielokanałowości w komunikacji handlowej i płatnościach w Polsce zamierzamy poświęcić już XXX sesję (więcej informacji o wszystkich minionych konferencjach znajduje się na stronie: www.polskiekarty.info.pl
    w zakładce Archiwum) w cyklu Polskie Karty i Systemy w dniu 23 czerwca br. zatytułowaną jak najprościej „Płatności w omnichannel”.

    W ramach przygotowywanej sesji przewidywane jest poruszenie między innymi następujących tematów:

    • dla kogo off-line, on-line, omnichannel?
    • omnichannel w e-Commerce i sektorze płatności
    • nowoczesne technologie płatności krajowych i transgranicznych
    • (…)
    • przemiany w handlu: detaliczny i omnichannel dziś i jutro
    • innowacje technologiczne wsparciem marketingu i sprzedaży w sieciach
    • logistyka w służbie omnichannel
    • Big Data, geomarketing, segmentacja i profilowanie klientów
    • krajowe i europejskie regulacje prawne dotyczące modelu omnichannel (…)

     

    Po stronie słuchaczy (w liczbie nie mniejszej niż 50 osób) przewidujemy co najmniej średniego szczebla kadrę specjalistów i decydentów (np. z poziomu dyrektorów departamentów) z grona krajowych firm/instytucji, których dotyczyć będą omawiane na sesji problemy:

    • przedstawiciele banków i innych instytucji finansowych zainteresowanych maksymalizacją obrotów finansowych realizowanych z użyciem płatności mobilnych, nowoczesnych systemów kartowych i rozwojem obrotu bezgotówkowego w ogóle w różnych kanałach łączności z klientami
    • przedstawiciele firm handlowych i usługowych różnego rodzaju zainteresowanych zwiększaniem swoich obrotów, realizowanych z użyciem nowoczesnych i „wygodnych” bezgotówkowych systemów płatniczych w handlu fizycznym i w e-Commerce
    • przedstawiciele samorządów polskich miast oraz instytucji i firm tam działających, zainteresowani możliwością wykorzystywania modelu omnichannel i nowoczesnych technologii płatności dla transportu publicznego, obiektów sportowych, w sferze gastronomii, rozrywki, kultury, zdrowia, edukacji, wypoczynku itd. itd
    • przedstawiciele firm informatycznych i technologicznych, aktywnych w obszarach szeroko pojętej e-gospodarki, e-Commerce oraz e-administracji.

     

    Natomiast po stronie prezenterów zakłada się przede wszystkim udział przedstawicieli krajowych i zagranicznych firm mających określony dorobek dot. proponowanych omawianych zagadnień z zakresu komunikacji i płatności w modelu omnichannel, tworzenia nowych produktów finansowych, budowania i eksploatowania sieci akceptacji kart płatniczych, rozwijania ich infrastruktury i tworzenia atrakcyjnej oferty organizacyjno-finansowej dla akceptantów, nowych rozwiązań technologicznych i biznesowych intensyfikujących obrót bezgotówkowy. (…)

     

    Sprawy organizacyjne:

    Kolejna sesja konferencji z cyklu „Polskie Karty i Systemy”, zatytułowana „Płatności w omnichannel” odbędzie się w centrum Warszawy, jak zawsze w „Polonia Palace Hotel”
    w dniu 23 czerwca 2016r.

    Proponowany schemat organizacyjny:

    08.30 – 09.30: rejestracja uczestników, kawa o poranku

    09.30 – 15.00: zasadnicza część obrad,  przerwa kawowa w międzyczasie

    15.00 – 16.00: dyskusja podsumowująca z udziałem panelistów i ekspertów

    16.00 – 18.00: obiad, swobodne rozmowy uczestników sesji

    Konferencja będzie odpłatna dla słuchaczy (netto 500 pln za osobę, dla pracowników instytucji publicznych oraz jednostek naukowo-badawczych – 50% zniżki) oraz dla firm – prezenterów, sponsorów konferencji według odrębnie uzgodnionego cennika (do pobrania z www.polskiekarty.info.pl zakładka „Dla sponsorów”), uzależnionego od indywidualnych negocjacji.

    W uzgodnieniach jest aktualnie kwestia sponsoringu/patronatu/partnerstwa merytorycznego tej sesji konferencji „Polskie Karty i Systemy” przez szereg firm i instytucji, w większości od dawna występujących już w tej roli podczas wcześniejszych sesji (patrz: Archiwum). Sponsoring medialny będzie też jednym ze sposobów na werbunek słuchaczy na konferencję poza własną bogatą bazą danych firmy Medien Service Sławomira Cieślińskiego.

    Pomysłodawcą i organizatorem Konferencji „Polskie Karty i Systemy” jest –          na zasadzie wyłączności – firma Medien Service Sławomira Cieślińskiego.

    Ważne:

    Ze względu na nieetyczne wykorzystywanie przez niektóre firmy publikowanych na tej stronie informacji, pomysłów i wiedzy jej właściciela – założenia programowe i organizacyjne tej konferencji  są publikowane w wersji skróconej.

    Pełen tekst założeń programowych i organizacyjnych tej konferencji można uzyskać od jej organizatora po skontaktowaniu się z nim:

    Medien Service

    Sławomir Cieśliński

    GSM: 502111153

    e-mail:  medserv@interia.pl   |   medien_service@poczta.onet.pl

    www.medienservice.com.pl

    www.polskiekarty.info.pl

    www.conkarta.pl

    www.cardsalmanach.eu

    www.digitalmoneyforum.biz

     

    Warszawa, 2016-04-24

     

  • Andrzej Chechliński

    eCommerce Business Manager, odpowiada za rozwój eCommerce w mBanku, nadzorował funkcjonowanie oraz rozwój Pasażu Handlowego mBanku (mSZOP), twórca takich projektów jak mTransfer mobilny (pierwsze na świecie płatności PayByLink na jeden klik), jednoklikowa płatność kartą kredytową lub kredytem gotówkowym w mTransferze, ubezpieczenie mTransfer gwarantujące zwrot pieniędzy w razie nie otrzymania zamówionego towaru, e-przelewu Płacę z Orange oraz wielu innych projektów nie tylko z dziedziny eCommerce.
    Z branżą związany od wielu lat, m.in. wcześniej jako manager jednego ze sklepów internetowych, aktualnie również jako doradca branży eCommerce w Polsce. Z wykształcenia ekonomista i grafik. Prywatnie pasjonat motoryzacji, założyciel e-społeczności skupionej wokół pewnej marki samochodowej.

     

    Sławomir Cieśliński

    Ma za sobą wieloletnią pracę w charakterze dziennikarza i wydawcy, doradcy ministra, przedstawiciela zagranicznych firm w Polsce, a także prezesa zarządu kilku spółek, co skutkuje jego osobistym dużym doświadczeniem w zakresie prowadzenia biznesu, handlu, promocji i marketingu.
    Założona przez niego w 1993r. firma consultingowa MEDIEN SERVICE jest od 2001r. organizatorem Międzynarodowej Konferencji KARTA, przekształconej w 2008 r. w Konferencję Central European Electronic Card (www.conkarta.pl) – od lat największej „kartowej” konferencji w Polsce i w regionie, od 2006 r. konferencji z cyklu „Polskie Karty i Systemy” (www.polskiekarty.info.pl), członkiem-założycielem w 2004 r. Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich i aktywnym uczestnikiem kilku jego zespołów roboczych. Od 2008 r. organizuje konkursy na najlepsze w danym roku produkty i systemy kartowe w Polsce. Od 2010 r. wydaje Almanach „Polskie Karty” (www.cardsalmanach.eu).

    W 2011 r. zainicjował wspólnie z Instytutem Maszyn Matematycznych Narodowy Test Interoperacyjności Podpisu Elektronicznego (impreza od 2012 roku nosi nazwę CommonSign Warsaw – www.commonsign.eu). W 2014 r. Medien Service zapoczątkował organizację Digital Money & Currency Forum ( www.digitalmoneyforum.biz).

    Firma Medien Service jest członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (Sławomir Cieśliński pełni w niej funkcje Przewodniczącego Komitetu E-identyfikacji i Nowoczesnych Usług Płatniczych oraz Wiceprzewodniczącego Komitetu Inteligentne Systemy Transportowe), Stowarzyszenia Twórców Oprogramowania Rynku Medycznego, Izby Gospodarki Elektronicznej, Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz Polskiej Izby Informatyki Medycznej. W czerwcu 2016r. Sławomir Cieśliński został członkiem Prezydium Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności.

     

    dr Michał Grabowski

    Grabowski MichałOdbył studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim (1993-1998) oraz Rheinische Friedrich-Wilhelms-Uniwersität Bonn (1998-2000), jak również aplikację radcowską
    w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie (2001-2005). Na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego uzyskał także tytuł doktora nauk prawnych.
    Od 1998 r. uczestniczy w obsłudze prawej podmiotów gospodarczych, osób fizycznych i jednostek administracji rządowej.  Doświadczenie zdobywał w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, polskich i międzynarodowych kancelariach prawniczych oraz podmiotach gospodarczych.
    Specjalizuje się w prawie płatności elektronicznych, jest autorem pierwszego komentarza do Ustawy o usługach płatniczych oraz monografii Instrumenty płatnicze, jak również współautorem Komentarza do prawa bankowego pod red. H. Gronkiewicz- Waltz. Doradza bankom, instytucjom płatniczym, operatorom telefonii naziemnej i komórkowej
    i innym podmiotom zobowiązanym do stosowania przepisów z zakresu usług płatniczych oraz przeciwdziałania praniu pieniędzy.

     

    Cezary Kosiński

    Konsultant świadczący usługi doradztwa w zarządzaniu pod firmą Swan Payments. Specjalizuje się w zastosowaniach nowoczesnych technologii w handlu, transporcie, bankowości i instytucjach publicznych, szczególnie technologii związanych z płatnościami bezgotówkowymi oraz wykorzystaniem Internetu i urządzeń mobilnych
    w budowaniu interakcji z konsumentami. Absolwent kierunku Automatyka i Robotyka na Wydziale Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, dr nauk technicznych w zakresie cyfrowego przetwarzania obrazów, absolwent zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.
    W branży płatności kartowych od roku 2000. W latach 2000-06 w Wincor Nixdorf PL (Dyrektor Działu Banking Software Solutions). W latach 2006-08 w Optimum
    Sp. J. (Dyrektor Działu Systemów Transakcyjnych). Od 2008 w Hypercom EMEA na stanowisku Director Field Marketing w regionie Europy Wschodniej, a od 2011 po przejęciu przez VeriFone kierował zespołem zarządzania produktami i wsparcia technicznego w Europie Centralnej. Od czerwca 2012 działa pod firmą Swan Payments (www.swan-payments.com). Realizował projekty o charakterze „interim management”, miedzy innymi dla Deutsche Telecom AG (1,5 roku jako Konsultant Rozwoju Biznesu w zakresie akceptacji kart oraz mobilnych portfeli NFC w krajach Europy Środkowej i Wschodniej) oraz dla Spire Payments (1,5 roku jako dyrektor rozwoju biznesu mPOS na terytorium Europy Środkowej
    i Wschodniej, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Azji Południowowschodniej). Doradzał także klientom w Niemczech, na Łotwie i w Polsce w zakresie analiz rynku i budowania planów rozwoju.

     

    Dawid Kulbicki

    Prawnik z wykształcenia, posiada kilkunastoletnie naukowe i zawodowe doświadczenie w płatnościach elektronicznych. Był odpowiedzialny za tworzenie koncepcji biznesowych nowych produktów i usług dla rynku finansowego, a następnie ich rozwój , relacje z partnerami biznesowymi oraz aspekty prawne elektronicznych instrumentów płatniczych. Pracował także jako wykładowca w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

     

    Henryk Kułakowski

    Ukończył Instytut Telekomunikacji Politechniki Warszawskiej w specjalności Systemy Telekomunikacyjne. Jeszcze w trakcie studiów pracował na stanowisku specjalisty w firmie Techmaprojekt, a następnie Dyrektora Technicznego w firmie Positive Charge, zajmującej się wprowadzaniem w Polsce cyfrowych systemów telewizyjnych.
    Po ukończeniu studiów na kilka lat związał się z Instytutem Telekomunikacji Politechniki Warszawskiej, gdzie jako asystent prowadził wykłady i ćwiczenia w zakresie systemów multimedialnych. W 1994 roku założył swoją pierwszą spółkę VIDI, która zajmowała się wprowadzaniem na rynek polski cyfrowych zestawów montażowych i specjalizowała się w technologiach multimedialnych.
    W 1998 roku Henryk Kułakowski rozpoczął współpracę z Polską Telefonią Komórkową (aktualnie T-Mobile Polska) na stanowisku kierownika Działu Technik Informacyjnych, gdzie odpowiadał za korporacyjną stronę internetową marki Era GSM oraz stworzył pierwszą wersję korporacyjnej sieci intranet. Jako członek zespołu ds. nowych usług pracował aktywnie przy wdrażaniu nowych produktów i usług dodanych dla klientów operatora. Jedną ze stworzonych przez niego usług była poczta Eranet, integrująca pocztę elektroniczną z wiadomościami SMS.
    Po odejściu wiosną 2000 roku z PTC współtworzył spółkę CT Creative Team, lidera na polskim rynku usług Premium, oferującą w ramach portalu wapster.pl m.in. dzwonki, tapety i gry na telefony komórkowe.
    Od roku 2000 Henryk Kułakowski zaangażował się w całości w stworzenie systemu płatności mobilnych. W 2002 roku złożył swoje pierwsze zgłoszenia patentowe w zakresie sposobu realizacji płatności mobilnych.
    W 2003 roku Henryk Kułakowski założył mPay – pierwszą na polskim synku spółkę zajmującą się płatnościami mobilnymi. W 2005 roku wygrał przetarg na dostawę systemu płatności mobilnych zorganizowany przez porozumienie trzech banków oraz trzech operatorów komórkowych. Niestety usługi nie udało się wówczas wdrożyć komercyjnie. W 2006 roku pozyskał dla spółki inwestora strategicznego, zaś w 2007 roku spółka uruchomiła komercyjnie usługę w sieci Plus, a w kolejnym roku w sieci Play. Swoim klientom usługę mPay zaoferował również Citi Handlowy. Jesienią 2008 roku zakończył współpracę ze spółką, pozostając jednym z jej udziałowców. Swoje doświadczenia i wiedzę nabytą przy komercjalizacji projektu mPay wykorzystał przy stworzeniu projektu płatności elektronicznych – MASSPAY, a obecnie PHONEID.
    Społecznik, aktywnie angażujący się w życie lokalnej społeczności, autor wielu wynalazków w zakresie płatności mobilnych, zgłoszonych w kilkudziesięciu kraju krajach na całym świecie, współpracujący z Komisją Europejską w zakresie regulacji dotyczących usług płatniczych, aktywnie działa na rzecz zwiększenia konkurencyjności na rynku usług płatniczych.

     

    Lech Kurkliński

    Absolwent i wieloletni pracownik naukowy SGPiS/SGH (obecnie adiunkt w Zakładzie Zarządzania Ryzykiem Instytutu Finansów Korporacji i Inwestycji, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH) oraz Katedry Finansów i Bankowości WNE UW, staże na University of Virginia, University of Oklahoma City. Obecnie dyrektor ALTERUM Ośrodka Badań i Analiz Systemu Finansowego. Od 1991 r. związany z bankowością, poprzednio m.in. dyrektor Banku Spółdzielczego Rzemiosła w Warszawie, prezes zarządu Polskiego Banku Inwestycyjnego SA, członek zarządu BIG Banku Gdańskiego, organizator i szef pionu bankowości detalicznej Millennium – wiceprezes zarządu BIG Banku, dyrektor zarządzający Household International w Polsce, wiceprezes zarządu HSBC Bank Polska, członek rad nadzorczych m.in. PolCard, GPW w Warszawie, Toyota Bank Polska. Autor publikacji na temat bankowości, zarządzania, oceny skutków regulacji.

     

    Konrad Siwiński

    Research Executive. Z TNS Polska związany od 2011 roku. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych UW. Doświadczony badacz ilościowy, jak również moderator badań jakościowych – prowadził badania związane m.in. z wizerunkiem marek, wprowadzaniem nowych produktów oraz satysfakcją klientów i pracowników. Na co dzień zajmuje się przede wszystkim badaniami z obszaru branży finansowej. W czasie wolnym realizuje swoje pasje jako dziennikarz muzyczny – m.in. przeprowadza wywiady z artystami polskimi i zagranicznymi.

     

    Szymon Staśczak

    Menedżer w Dziale Konsultingu, Deloitte. Szymon posiada ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu produktami oraz kanałami, projektowaniu i wdrażaniu strategii produktowych (ze szczególnym uwzględnieniem płatności), zarządzaniu i optymalizacji procesowej oraz projektowaniu rozwiązań IT. W Deloitte odpowiada za projekty doradcze dla branży finansowej. Wcześniej zdobywał doświadczenie w bankowości korporacyjnej w BPH, ING i BOŚ, gdzie zarządzał produktami transakcyjnymi, płynnościowymi i depozytowymi. Szymon posiada certyfikaty PMP, Prince 2 oraz Six Sigma Black Belt.

     

    Karol Stec

    Dyrektor ds. Koordynacji Projektów w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Odpowiedzialny za kontakty z administracją publiczną oraz projekty realizowane zarówno wewnątrz organizacji, jak i we współpracy z podmiotami trzecimi. Uczestniczy w pracach legislacyjnych nad aktami prawnymi dotyczącymi branży handlowej i współpracuje bezpośrednio z organami kontroli urzędowej nadzorującymi łańcuch żywnościowy. Od 2001 roku był i jest nadal zaangażowany w działania na rzecz rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce, w tym obniżenie opłaty interchange fee.

     

    Małgorzata Szczepanek

    Research Executive w TNS Polska. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Realizuje projekty dotykające aktualnych wydarzeń związanych ze światem finansów, w tym badania dotyczące nowych rozwiązań, postaw i zachowań Polaków. Specjalizuje się w zaawansowanych analitycznie projektach głównie w obszarze satysfakcji i wizerunku na rynku usług finansowych . Opiekuje się cyklicznymi badaniami monitorującymi rynek bankowy.

     

    Rafał Szczechura

    Absolwent wydziałów ekonomicznych, zarządzania biznesem oraz public relations uczelni polskich i zagranicznych. Od początku kariery zawodowej związany z branżą usług finansowych. Swoją karierę rozpoczynał w obszarze akceptacji kart płatniczych banku Pekao SA oraz eService SA. Był związany z usługami międzynarodowych przekazów pieniężnych pracując dla Western Union w Wiedniu, a następnie pełnił rolę dyrektora zarządzającego odpowiedzialnego za przekazy pieniężne w Euronet Polska. Obecnie dyrektor marketingu odpowiedzialny za Europę Środkową w firmie SIX Payment Services oferującej rozwiązania w zakresie płatności bezgotówkowych w kilkudziesięciu krajach. Prywatnie interesuje się rynkami finansowymi. Relaksuje go sport i piesze wycieczki.

     

  • 02_Pecunia non olet, o sukcesie cyfrowego pieniadza_ M.Szczepanek_K.Siwinski_TNS Polska

    03_Omnichannel Szansa i Wyzwanie_K.Stec_POHiD

    05_Integracja kanałów sprzedaży_R.Szczechura_SIX Payment Services

    06_Wygodna technologia, jak integrować płatności w omnichannel_J.Kinecki_Przelewy24

    07_Uwierzytelnianie użytkownika w bankowości omnichannel_M.Kułakowski_PhoneID

    08_Mobile in Omni Channel_C.Kosinski_Swan Payments

    09_Payment Facilitator_D.Kulbicki_Elixir Group

    10_Czy regulacji prawnych da się uniknąć_M.Grabowski_Kancelaria

    11_Kulturowo-regulacyjne uwarunkowania a innowacyjność_L. Kurklinski_SGH

    12_Ataki socjotechniczne na firmy_M.Ziarek